15 Νοε 2015

Το Παρίσι ως σύμβολο Δημοκρατικών κατακτήσεων

 Όλες οι φωτογραφίες είναι δικές μου. Από διάφορες χρονικές περιόδους που βρέθηκα Παρίσι.

Έχω φωτογραφήσει μνημεία, πολυτελή μέρη και βιτρίνες, αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση και φωτογράφιζα συχνά ήταν το πλήθος. Οι άνθρωποι. Η χαλαρότητα και η ελευθερία με την οποία κινιόντουσαν σε μια Μητρόπολη. Από κάθε φυλή του κόσμου.

Είναι όλα εκείνα τα μικρά και τα μεγάλα που σου θυμίζουν την ελευθερία που έχει κατακτήσει ο άνθρωπος.
Και αυτό χτύπησαν προχθές οι φανατικοί της ISIS. Για αυτό συμπαραστεκόμαστε.
Για αυτή την ελευθερία πρέπει να συμπαραστεκόμαστε ή και να προσεύχεται όποιος το επιθυμεί, οπουδήποτε και αν αυτή έχει χτυπηθεί. 
Από το Charlie Hebdo μέχρι την Βυρηττό και από την Βομβάη μέχρι το Παρίσι και τα μετρό του Λονδίνου.
Και κάτι ακόμη. Για σκεφτείτε να είχε γίνει αυτό το χτύπημα 50 χρόνια πριν στο Παρίσι, στην Αθήνα, στην Κωνσταντινούπολη, στη Νέα Υόρκη και όπου άλλου θέλετε. 
Τι θα είχε συμβεί την επόμενη ημέρα από τους αγανακτισμένους πολίτες της χώρας αυτής απέναντι στις μειοψηφίες τους. Ιστορία ξέρετε. Αναλογιστείτε.

Η δημοκρατία που έχουμε είναι μια κατάκτηση. Δεν είναι απλά στα λόγια. Έχει προβλήματα αλλά έχει κάνει και γιγάντια βήματα προόδου. Και για αυτά που συμβολίζει το Παρίσι και ειδικότερα με την στάση που κράτησε σήμερα ο απλός Παριζιάνος ή Γάλλος είναι που νιώθω εγώ την ανάγκη να συμπαρασταθώ και να δείξω την αγωνία μου και την αλληλεγγύη μου.

Όχι άλλη ειρωνεία και διχόνοια.
Ας μείνουμε για μια φορά ενωμένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: